Klubbens aktiviteter

Fotoutflykter

Bodens fotoklubb arrangerar med jämna mellanrum fotoutflykter.
Dessa kan gå till närområdet likväl som mera avlägsna utflyktsmål i Sverige och våra grannländer.

Vid kommande fotofika visas utvalda bilder från utflykten och vi får tillfälle att kommentera dessa.
För att få delta i våra fotoutflykter måste du vara medlem i Bodens fotoklubb.

Fotofika

Varje måndag kl 18.00 har vi fotofika där vi umgås, diskuterar foto och inspirerar varandra, ibland har vi även föreläsare och kurser dessa tider, välkommen om än du inte är medlem detta kanske är någonting för dig.
Plats för fotofika under Covid 19 pandemin anges på Facebook och i kalendern

Instawalk

Instawalk innebär att vi går ut och fotograferar med våra mobiltelefoner,  ofta är det valda teman som man skall fotografera och det brukar hålla på mellan en till några timmar beroende på hur många som deltar, när det är klart lägger man upp bilderna på Bodens fotoklubbs Instagram och går igenom bilderna tillsammans, ibland anordnas detta även för skolungdomar som en sportlovs aktivitet.

Så ser du i tidningarna att vi skall anordna Instawalk, tveka inte utan haka på.